کریو کانکت ایمیل سرور

کریو کانکت ایمیل سرور
آنچه در این مقاله می‌بینید

دسته بندی

خدمات شبکه

تهیه شده در

شرکت ترند پرند

مدت زمان ویدئو

–:–

زمان تقریبی مطالعه مقاله

7 دقیقه

ایمیل سرور کریو کانکت ( Kerio Connect ) از جمله ایمیل سرور های سازمانی است که ارسال و دریافت ایمیل، تقویم، مخاطبین، وظایف و حتی چت را در اختیار کاربران قرار می دهد. کریو کانکت نیاز های سازمان های کوچک و متوسط را به راحتی برآورده خواهد کرد. پشتیبانی از دستگاه های مختلف و پایداری این میل سرور سبب شده که بسیاری از سازمان های کوچک و متوسط اقدام به پیاده سازی این میل سرور کنند. به راحتی می توان گفت که کریو کانکت جایگزین مناسبی برای ایمیل سرور اکسچنج سرور در سازمان ها است. با توجه به این که پیاده سازی اکسچنج سرور هزینه بالایی را برای سازمان ها دارد، راه اندازی کریو کانکت می تواند ویژگی هایی مشابه اکسچنج سرور را با هزینه پایین تر در اختیار کاربران سازمان قرار دهد.

 با توجه به اهمیت سرویس ایمیل پایداری از مهمترین ویژگی هایی است که در یک ایمیل سرور سازمان باید باشد. کریو کانکت ایمیل سرور پایدار است، به این ترتیب سازمان ها به جای وقت تلف کردن های بیجا جهت بازگردانی ایمیل ها می توانند به راحتی به دیگر وظایف خود بپردازند. طراحی این میل سرور به گونه ای است که پیاده سازی و راه اندازی آن بسیار ساده است. با توجه به هزینه های پایین پیاده سازی و نیازمندی های سخت افزاری پایین به راحتی می توان از کریو کانکت در سازمان های کوچک و متوسط استفاده کرد.

خدمات پیاده سازی ایمیل سرور کریو کانکت

  • انتقال میل باکس ها از دیگر ایمیل سرور ها به کریو کانکت
  • ایجاد ارتباط بین کریو اپراتور و میل سرور کریو کانکت
  • پیاده سازی زیرساخت چت کریو کانکت
  • خدمات پشتیبانی و نگهداری میل سرور سازمانی Kerio Connect
  • عیب یابی زیرساخت ایمیل سرور کریو کانکت
  • عیب یابی ارتباطات بین کامپوننت های کریو کانکت
  • عیب یابی ایمیل سرور کریو کانکت
  • مانیتورینگ ایمیل سرور سازمانی Kerio Connect
  • مشاوره انتخاب بهترین ایمیل سرور برای سازمان شما
  • مشاوره طراحی، پیاده سازی و اجرای ایمیل سرور کریو کانکت
  • مشاوره پشتیبانی و مدیریت زیرساخت ایمیل سرور Kerio Connect
  • طراحی زیرساخت میل سرور سازمانی Kerio Connect
  • پیاده سازی ایمیل سرور کریو کانکت
  • یکپارچه سازی کریو کانکت با اکتیو دایرکتوری
  • انتقال میل باکس ها از مایکروسافت اکسچنج به کریو کانکت
  • انتقال میل باکس ها از میل سرور MDaemon به Kerio Connect

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دیگر خدمات پیاده سازی میل سرور کریو کانکت ( Kerio Connect ) شرکت ترند پرند، اطلاع از هزینه های پیاده سازی، مشاوره رایگان انتخاب میل سرور سازمانی مناسب سازمان شما و سئوالات خود با شماره  02156721084 تماس حاصل نمایید.

 

کریو کانکت ایمیل سرور

تحول دیجیتال و ایمیل سرور سازمانی

اکنون در عصر تحول دیجیتال هستیم، سازمان های بسیاری اقدام به دیجیتالی شدن کردند و دیگر سازمان ها نیز برای بقا نیاز به دیجیتالی شدن دارند. فضای رقابتی با ورود تکنولوژی های جدید سخت تر خواهد شد. سازمان هایی که اول از تکنولوژی های جدید استفاده کنند در این فضای رقابتی به راحتی می توانند از دیگر رقبای خود پیشی بگیرند، چرا که سرعت یکی از اهداف اصلی تکنولوژی های جدید است. سیستم میل را می توان یکی از سرویس هایی دانست که تقریباً همه سازمان ها امروزه از آن استفاده می کنند.

دیگر سازمان ها برای مکاتبات خود از ارسال و دریافت نامه استفاده نمی کنند و با زدن چند کلیک و استفاده از بستر اینترنت و یا شبکه داخلی خود با استفاده از سیستم ایمیل اقدام به ارسال و دریافت نامه های خود می کنند. سازمان های بزرگ و کوچک از ایمیل سرور ها برای راه اندازی سیستم ایمیل استفاده می کنند. انتخاب دقیق و هوشمندانه ایمیل سرور یکی از وظایف مدیران شبکه سازمان است. در صورتی که ایمیل سرور انتخابی منطبق با نیاز های سازمان نباشد سازمان با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد.

کریو کانکت و BYOD

امروزه کاربران تغییرات زیادی کردند. اکنون با این واقعیت باید رو به رو شد که کاربران ترجیح می دهند با دستگاه های خود کار کنند، تا دستگاه هایی که سازمان در اختیار آن ها قرار می دهند. استفاده از دستگاه هایی که کاربران با آن ها راحت هستند نیز بهره وری کارمندان را افزایش می دهد. به این ترتیب ایمیل سرور سازمانی باید از تمامی دستگاه ها پشتیبانی کند، به بیان دیگر BYOD یکی از حقایق لاینفک در سازمان های امروز شده است. چه دسکتاپ، چه لپ تاپ، از دستگاه های اپل تا اندرویدی کریو کانکت می تواند به راحتی از تمامی دستگاه های موجود در بازار پشتیبانی کند. از طرف تنظیمات محیط کاربری کریو کانکت به اندازه ای ساده است که کارمندان می توانند به راحتی اقدام به تنظیم دستگاه های خود کنند، بدون آن که تیم فناوری اطلاعات را درگیر کنند.

پشتیبانی از انواع کلاینت ها در کریو کانکت

کاربران در سازمان به ایمیل سرور اهمیتی نمی دهند. آن ها فقط به این اهمیت می دهند که ایمیل ها به درستی کار کنند، به این معنا که ایمیل های آن ها امن باشند و به راحتی بتوانند با هر دستگاه و هر پلتفرمی به ایمیل های خود دسترسی پیدا کنند. هنگام استفاده از کلاینت کریو کانکت چه ویندوز چه مک و چه مرورگر شما به راحتی می توانید تمامی ویژگی های آن چون چت کردن را در یک فرمت بسیار عالی مشاهده کنید. علاوه بر این پشتیبانی از بسیاری از ایمیل کلاینت ها چون مایکروسافت اوت لوک دیگر ویژگی کریو کانکت است.

امنیت و محافظت در ایمیل سرور کریو کانکت

آنچه یک میل سرور دارد کریو کانکت هم دارد، طراحی کریو کانکت به گونه ای است که امنیت بالایی دارد. با استفاده از ابزار های رمزنگاری، آنتی اسپم و همچنین آنتی ویروس هایی که درون کروی کانکت وجود دارد ایمیل های شما از هک شدن و همچنین دیگر حمله های مخرب محافظت خواهد شد. تهیه بکاپ به صورت خودکار به همراه گزینه های بازگردانی متنوع این امکان را می دهد که در انواع مختلف بحران ها به راحتی اقدام به بازگردانی ایمیل های از دست رفته کنید. آرشیو ایمیل ها با استفاده از ویژگی های این ایمیل سرور می تواند از، از دست رفتن داده ها جلوگیری کرده و الزامات قانونی را نیز به راحتی برآورده کند.

 

Kerio Connect

مدیریت و پیاده سازی کریو کانکت

با پنل مدیریتی کریو کانکت به سادگی می توان اقدام به مدیریت زیرساخت کریو کانکت کرد. این پنل تحت وب به گونه ای طراحی شده که شما با استفاده از هر دستگاهی حتی تبلت خود اقدام به مدیریت سیستم ایمیل خود کنید. به سه روش می توان اقدام به پیاده سازی ایمیل سرور کریو کانکت در سازمان کرد. به این ترتیب مدیران شبکه سازمان ها می توانند با بررسی نیاز های سازمان اقدام به انتخاب یکی از این سه روش کنند. تفاوتی ندارد که شما کدام یک از روش های پیاده سازی را انتخاب کنید، در تمامی روش ها شما به تمامی ویژگی های کریو کانکت دسترسی خواهید داشت.

کریو کانکت بر روی یک سرور، به راحتی کریو کانکت را بر روی سخت افزار خود و با استفاده از سیستم عامل و یا Hypervisor نصب و پیاده سازی کنید. کریو کانکت نسخه های مختلف ویندوز، لینوکس و مک را به راحتی پشتیبانی می کند، حتی شما می توانید به راحتی کریو کانکت را در زیرساخت Vmware نیز پیاده سازی کنید بدون آن که نیازی به دست و پنجه نرم کردن با سیستم عامل داشته باشید.

چندین سرور کریو کانکت، در سازمان های بزرگتر ممکن است نیاز به پیاده سازی چندین سرور باشد به این ترتیب با استفاده از مدل Multiple Server شما می توانید چند سرور کریو کانکت را پیاده سازی کرده و تعداد بالای کاربران را پشتیبانی کنید.

در نهایت در صورتی که قصد پیاده سازی کریو کانکت در زیرساخت شبکه خود را ندارید می توانید از کریو کلود استفاده کنید.

it services, kerio, kerio connect, ایمیل, خدمات ایمیل, شبکه, کریو, کریو کانکت
سیتریکس چیست
MDaemon ایمیل سرور
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds