ترند پرند ارائه کننده لایسنس اورجینال ریموت دسکتاپ

دسترسی از هر جا و با هر دستگاهی به منابع سازمان

لایسنس ریموت دسکتاپ
نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شرکت
این فیلد را پر کنید
ایمیل
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شماره تلفن *
این فیلد را پر کنید
تعداد کاربر
انتخاب تنظیمات
نسخه ویندوز سرور
انتخاب تنظیمات
توضیحات
این فیلد را پر کنید

لایسنس ریموت دسکتاپ Remote Desktop Services License

در مایکروسافت ویندوز سرور چنانچه بیش از یک کاربر قصد اتصال به یک سرور را داشته باشد باید اقدام به فعال سازی سرویس های ریموت دسکتاپ ( Remote Desktop Services (RDS) ) که پیش از این به آن ترمینال سرویس ( Terminal Service ) گفته میشد کنند. به طور کلی برای اتصال کاربران به یک سرور به صورت Session های جدا و استفاده از یک دسکتاپ کامل و یا نرم افزار های مختلف نیاز به استفاده از سرویس های ریموت دسکتاپ می باشد. و برای استفاده از این سرویس ها نیز نیاز به لایسنس برای هر کاربر می باشد. به این لایسنس ها Remote Desktop Services Client Access License یا به اختصار RDS-CAL می گویند.

ترند پرند پیشرو در ارائه لایسنس اورجینال ریموت دسکتاپ

ترند پرند به عنوان یک شرکت بزرگ در حوزه ارائه خدمات شبکه ، تهیه لایسنس نرم افزار هایی چون ریموت دسکتاپ در ایران فعالیت می کند. مفتخر هستیم که دایره خدمات ما از ایران هم فراتر رفته و به کشور های امارت متحده عربی، عمان، عراق و افغانستان و انگلستان نیز خدمات شبکه ارائه شده است. برای دریافت خدمات شبکه و خدمات کامپیوتر کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

خدمات ارائه لایسنس Remote Desktop ترند پرند

ارائه لایسنس اورجینال ریموت دسکتاپ
پشتیبانی یک ساله رایگان
اعمال لایسنس ریموت دسکتاپ
لایسنس ریموت دسکتاپ برای سیتریکس و Horizon

فروش لایسنس ریموت دسکتاپ / فروش لایسنس ترمینال سرور

  • null

    لایسنس ترمینال سرویس مایکروسافت برای ویندوز سرور ۲۰۰۳

    (Terminal Services Client Access License for Windows Server 2003)

  • null

    لایسنس ریموت دسکتاپ سرویس ها برای ویندوز سرور ۲۰۰۸

    (Remote Desktop Services Client Access License for Windows Server 2008)

  • null

    لایسنس ریموت دسکتاپ سرویس ها برای ویندوز سرور ۲۰۱۲

    (Remote Desktop Services Client Access License for Windows Server 2012)

  • null

    لایسنس ریموت دسکتاپ سرویس ها برای ویندوز سرور ۲۰۱۶

    (Terminal Services Client Access License for Windows Server 2016)

  • null

    لایسنس ریموت دسکتاپ سرویس ها برای ویندوز سرور ۲۰19

    (Remote Desktop Services Client Access License for Windows Server 2019)

  • null

    لایسنس ریموت دسکتاپ سرویس ها برای ویندوز سرور ۲۰2۲

    (Remote Desktop Services Client Access License for Windows Server 2022)

کارشناسان ما آماده ارائه خدمات تلفنی ، اینترنتی و حضوری به مشتریان محترم می باشند.

7+ سال سابقه کاری و رضایت مشتریان مهمترین نشانه تعهد و تخصص ترند پرند می باشد.

فروش لایسنس ریموت دسکتاپ

ترمینال سرویس یا ریموت دسکتاپ تکنولوژی مایکروسافت برای انتشار نرم افزار ها و دسکتاپ های مجازی است. با استفاده از این فناوری کاربران می توانند به برنامه ها و دسکتاپ های ویندوز سرور متصل شوند. این ارتباط می تواند درون شبکه داخلی باشد یا بر بستر اینترنت و اینترانت کشوری. با این تکنولوژی مدیریت مربوط به نگهداری و نصب برنامه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این با استفاده از یک سرور بسیاری از کاربران می توانند از آن استفاده کنند. زمانی که کاربران از ترمینال سرویس استفاده می کنند تمامی فرایند ها بر روی سرور انجام می شود. آنچه شما در صفحه نمایش می بینید، یک تصویر می باشد.

با این تفاوت که فرمان های صفحه کلید و موس و سایر تجهیزات چون اسکنر و پرینتر از طریق کلاینت به سرور منتقل شده و پاسخ آن را به صورت آنلاین دریافت می کند. به این ترتیب می توانید از پرینتر و اسکنر محلی استفاده کنید اما نرم افزار حساس شما در سرور می باشد. هر کاربر به صورت Session جدا به سرور متصل می شود و به دیگر Session ها دسترسی ندارد. از طرف دیگر مدیریت هر یک از این Session ها به صورت جدا جدا می باشد.

چه زمانی نیاز به لایسنس ریموت دسکتاپ خواهیم داشت؟

در مایکروسافت Windows Server چه ویندوز سرور ۲۰۰۳ و یا ویندوز سرور ۲۰۰۸ یا Windows Server 2012 و ۲۰۱۶ ، ویندوز سرور ۲۰۱۹ یا ویندوز سرور 2022 برای اتصال چندین کاربر به سرور یا برنامه های نصب شده بر روی آن سرور، به صورت راه دور و خارج از شبکه داخلی سازمان شما نیاز به استفاده از Remote Desktop Services دارید. البته در نسخه های قبلی ویندوز چون ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ بجای RDS نام آن Terminal Services بوده است. به سروری که سرویس های ترمینال بر روی آن فعال سازی شده است، ترمینال سرور گفته می شود.

پس از فعال سازی و نصب ترمینال سرویس و یا ریموت دسکتاپ سرویس، شما می توانید به صورت کاملاً رایگان بدون محدودیت در تعداد کاربران به مدت ۱۲۰ روز یا ۴ ماه از این سرویس استفاده کنید. اما پس از گذشت این مدت لایسنس ( License ) یا همان مجوز استفاده از این سرویس باید به صورت جدا تهیه شود. پس ، جواب این سئوال که کی نیاز به لایسنس ریموت دسکتاپ پیدا می کنید؟ این است که زمانی که بخواهید بیشتر از 2 نفر همزمان به ویندوز سرور متصل شوند و این که 4 ماه از فعال سازی ریموت دسکتاپ گذشته باشد.

تهیه لایسنس اورجینال ریموت دسکتاپ را به ما بسپارید

شرکت توسعه راهکارهای نوین داده پرند، آماده فروش لایسنس ریموت دسکتاپ برای ویندوز سرور ۲۰۱۲ ، فروش لایسنس ریموت دسکتاپ برای ویندوز سرور ۲۰۱۶ ، لایسنس ریموت دسکتاپ برای ویندوز سرور ۲۰۱۹ و لایسنس ریموت دسکتاپ برای ویندوز سرور 2022 می باشد. همچنین برای فروش لایسنس ترمینال سرویس و یا فروش لایسنس ترمینال سرور برای ویندوز سرور ۲۰۰۸ نیز می توانید از شرکت ترند پرند اقدام نمایید. به منظور استعلام قیمت لایسنس ترمینال سرور و همچنین لایسنس ریموت دسکتاپ می توانید با واحد بازرگانی شرکت توسعه راکارهای نوین داده پرند تماس حاصل نمایید. شماره تماس ما ۵۶۷۲۱۰۸۴-۰۲۱ می باشد.

لایسنس ترمینال سرویس (Terminal Service License) – ریموت دسکتاپ ( Remote Desktop License) چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

پس از نصب Remote Desktop Services Role برای استفاده از آن نیاز به لایسنس ( License ) به صورت جداگانه خواهید داشت. چه در نسخه های جدید ویندوز سرور و چه در نسخه های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ شما نیاز به لایسنس دارید. اما این که چرا به آن نیاز دارید؟ به این دلیل است که در صورت عدم تهیه تنها ۱۲۰ روز می توانید از این سرویس استفاده کنید. اما این سؤال پیش می آید که آیا امکان کرک و یا دور زدن و شکستن قفل لایسنس وجود دارد. برای استفاده از ترمینال سرویس و یا ریموت دسکتاپ روش هایی در نسخه های قبلی وجود داشته اما استفاده از این روش ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

چرا که ممکن است سبب Crash کردن نرم افزار ها و سیستم عامل، قطعی کامل و یا کندی شده و به طور کلی به سیستم عامل آسیب برساند. یکی از مزیت هایی که خرید لایسنس ترمینال سرویس و ریموت دسکتاپ دارد، مادام العمر بودن آن می باشد. یعنی با خرید لایسنس ریموت دسکتاپ برای ویندوز سرور دیگر نیاز به تمدید سالیانه آن نخواهید بود.

keyboard_arrow_up

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds