مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه و سخت افزار

مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه و سخت افزار
آنچه در این مقاله می‌بینید

دسته بندی

پشتیبانی شبکه

تهیه شده در

شرکت ترند پرند

مدت زمان ویدئو

–:–

زمان تقریبی مطالعه مقاله

5 دقیقه

بر اساس آمار و ارقام منتشر شده توسط وب سایت  http://www.continuitycentral.com آمار شرکت های کوچک و متوسط که خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار شرکت خود را به شرکت های ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار سپردند بسیار افزایش پیدا کرده است. در ایران نیز این موضوع به و    ضوح دیده می شود که شرکت های بیشتری تمایل دارند که موارد مربوط به زیرساخت شبکه های کامپیوتری خود را برون سپاری کنند. حال در این مقاله قصد داریم تا مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه و سخت افزار را با هم بر شمریم.

پشتیبانی شبکه و سخت افزار چیست ؟

پیش از این که میزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه و سخت افزار را بیان کنیم باید بدانیم که پشتیبانی شبکه و سخت افزار چیست ؟ پشتیبانی شبکه و سخت افزار مجموعه اقداماتی است که سبب درست کار کردن زیرساخت شبکه کامپیوتری ، سرویس های وابسته به شبکه و همچنین تمامی دستگاه ها و سخت افزار های وابسته به شبکه میشود.

مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه و سخت افزار

  • پشتیبانی شبکه تضمین می کند که اتصال شما به اینترنت وجود داشته باشد و در صورت بروز اختلال در اینترنت جهانی راهکارهایی را ارائه می کند که کسب و کار شما آسیب نبیند.
  • پشتیبانی شبکه کامپیوتری و سرویس ها سبب می شود که زیرساخت شما سرعت مناسبی را داشته باشد.
  • امنیت اطلاعات در پشتیبانی شبکه بسیار اهمیت دارد و راهکارهای مناسبی برای امنیت اطلاعات ارائه می شود.
  • پشتیبانی شبکه این امکان را به سازمان می دهد که نرم افزار های تحت شبکه بر روی کامپیوتر کاربران و بر روی سرور بدون اختلال کار کنند.
  • پشتیبانی سخت افزار های شبکه این اطمینان را به شما میدهند که سرور ها و تجهیزات شبکه ای که بسیار برای آن ها هزینه شده است در یک محیط مناسب کار کنند و آسیبی به آن ها وارد نشود.
  • در پشتیبانی شبکه و سخت افزار عملکرد صحیح سخت افزار هایی چون پرینتر ها ، دوربین های مداربسته ، فکس ، اسکنر و هر سخت افزار متصل به شبکه تضمین میگردد.
  • پشتیبانی شبکه و سخت افزار شامل Help Desk هم می باشد. بنابراین تمامی کاربران در مورد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پشتیبانی می شوند.
  • در پشتیبانی شبکه دسترسی افراد به اطلاعات مورد نیاز آن ها مورد بررسی قرار میگیرد تا این اطمینان حاصل شود که هیچ کاربری بیش از آنچه نیاز دارد دسترسی نداشته باشد.
  • کارکرد صحیح نرم افزار اتوماسیون اداری ، ایمیل سازمانی ، تلفن های تحت شبکه ، پیام رسان سازمانی و … تامین می شود.
  • پشتیبان شبکه و سخت افزار به عنوان یک نیروی متخصص مشاوره های مهم و کاربردی در خصوص دیجیتالی شدن سازمان و همچنین راهبردهای مهم در خصوص تحول دیجیتال را در اختیار مدیران اصلی سازمان قرار میدهد.

این تنها بخش کوچکی از مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه و سخت افزار می باشد.

 

!برای مطالعه بیشتر به صفحه پشتیبانی شبکه مراجعه کنید!

it services, network support, شبکه
انواع خدمات پشتیبانی شبکه کدام هستند
هزینه خدمات پشتیبانی شبکه
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds